Monday, October 25, 2010

Beriadah bersama Keluarga

Yeahh sampai LA sudah!!

Hello friends -..-
Lamanya ta update belog. Rindu sudah sama belog, sungguh saya sangat busy dengan rutin rutin sangkaribut saya. Sampai satu saat tu saya tido mcm da taknak bangun2 plak gayanya. Haha! Kalau nak diikutkan bukan buat kerja berat pun,saya buat kerja mcm orang lain buat jugak. Ada tu lagi teruk buat dua keje sekali gus tapi takde la kelam kabut busy nya mcm saya,Hihi. Pelik pelik :O Okay semua da siap sedia dengan cerita cerita saya, eceh. Macam la ramai sangat yang baca kan, takpe ; sorang dua pun saya tetap hargai pembaca saya. Hihi. Konon konon famous! : )

Poyoo la kau lin cepat sikit la cerita !

23 / 10 / 2010 SABTU

Pagi pagi buta da bertolak ke Kuantan,Pahang. Jangan tak tahu, itu tempat kelahiran Abah kesayangan saya. Rasanya lebih 5 6 tahun saya ta balik sana, tpi rasanya mcm da lebih 10 tahun jugakk lah. Hahaha, Okay secara jujurnya saya ni kan Anti-Sedara sebab tu la tak balik kampung. Bile sekali sekala balik,nampak la perubahan tu. Memang banyak!

Ini sekolah Abah dulu, dulu papan jeh abah kata ; )

Kereta ini tiada kaitan ea, saya nak snap pic Masjid .
Lawa auww, colour soft je :)


Oh lupe plak nak kasi tahu apa tujuan sebenarnya kan kan, haish apa la lin ni ; muda muda da nyanyok! Hihi.Mari mari ; )


Tujuan Utama ke Kuantan,Pahang > Wedding Ijoi ( salah seorang cousin )
Tujuan ke 2 > Menjemput sedara mara ke Wedding Along
Tujuan ke 3 > Bawak bakal menantu utk berkenal kenal ,eceh. Hahaha


Ini picture awal pagi kami bertolak ; )
Tengok suasana kat luar tu ,masih gelapkan.

Sampai jeh kuantan,terus makan kat kedai fav abah time melepak mudamudi dulu : )
Hihihi . Cool tempat dia, makanan pun bole tahan!

Ini masa kat teluk cempedak with Abah & Mama lin :)

Hyeipp! Apa dekat dekat sangat ni, tk senonoh!

Ini gaya budak bandar sakai tk penah mandi air masin!

Main tanam tanam plak dah! ;) Haha,

B tk kasi masuk gambar ni,haha.
Siapa tahu sebab apa ? ; )

Weeee , kami di PHUKETTMAKKLU !


Wedding Ijoi
*okay jangan tanya mana cousin sebaya saya*
jawapannya : saya kekwat mcm isham! haha


Ini pula aktiviti pada hari seterusnya! 2 hari di kuantan sememangnya ta cukup utk ziarah sanak saudara kt sane, rupanya saya baru sedar betapa ramainya pakcik makcik saya yg menetap disana.Wah gitu ,ayat ! class : )


Okay itu sahaja yg saya ingat, yang lain takde kot ;) Cuma ada yg ziarah rumah rumah sedara tu takkan nak cerita jugak. Tak perlu la kott, haha! Nanti awak semua boringgg plak kan - _ - Jadi tunggu la mood saya yg sangat baik seperti hari ini ea, kalu mood okay entri pun banyak . Hihi

Bye!



No comments: