Saturday, October 16, 2010

Meetingbebel

9.30 Pagi.

Berkumpul di office utk pergi meeting buat kali pertamanya, Oh tidak neves mak nokk! Giler tk neves, nnti ada seisi perkenalkan diri as new staff, malu ah. Dah la depan org ramai, haish.. Nak tknk kena hadap jugak la kan, kalu ikotkan this week aku tak keje. Cuti, tpi last minute kena datang jugak sebab nak kenal kenal dengan branch lain. Hm... Okay takpe,next week ganti cuti eh. Sabtu depan takyah dtg ea,hahaha. Sesuki jeh! Nak dijadikan cerita sebagai pengalaman meeting pertama di Andaraya mcm mcm hal aku dapat lihat dari segi baik & buruk nya company ni. Dalam hati ckp : TAK SALAH KAU CUBA LYNN! Tapi seriusly, tak semua orang boleh handle benda ni. Nampak senang, tapi bila dah melibatkan org bg aku ia sangat sangat sukar.

Alaaa ada org perasan aku snap picture ni lah,hee.
Malunyaaa,dorang bukan tahu aku nak update kt belog. Haishh!

Services & Food Okay, 4 stars!

Prepare for meeting, Ty!
Andaraya HQ team : )

Haa,makan puas puas.

Hari hari da meeting, ni campur meeting hari sabtu plak.Kalu lah berterusan boleh mati keras aku, hahaha. Nasiblah kwn kwn best,balik meeting tu kiteorg g makan reramai kt Kg Baru. Western time, Yehaaa : ) Nyum Nyum, meeting ke makan? makan ke seisi snap gambar? Tah! Hahah, Kesimpulan meeting arini ZERO sebab aku pun tk thu apa yg dorang debatkan. Haha,cuma sedikit sebab aku kenal la Manager Manager setiap branch and sedikit sebanyak kekurang & kelebihan company ni, Sekian.Lin melaporkan utk Belog Nurlinajohan. Hee!!

9.3o mlm Penat, tidoo.

No comments: