Tuesday, October 12, 2010

Sam tiada



Fuhh,penat hari ni berbaloi baloi cik kiah oi ;) Mane taknya, habis je kerja . Balik rumah siap siap tengok wyg dengan si tercinta. Wah gitu, kali ni berbeda sedikit wayang nya. Tah tetiba mcm berputik mekar cinta suci kami,eceh! Mungkin sebab anniversary tidak lama lagi kott, tak pun sebabbbbb . HAHAHHAA! Tettt : ) Lama dah rasanya tk rasa bahang begini, wah hangatt . Ala padahal tgok wayang kt MBO jeh pun, Galaxy jeh pun, dekat jeh pun tapi rasa macam jauh nun dihujung tanjung , Heehe.Bukan aku je tau rasa,si tercinta pun rasa. Tak gadoh pun,seminit pun tak, Haaa,pecah rekod ni. Hee! Bestbest AKU SUDAH JATUH CINTA BALIK !!

Taknak komen cerita ni bebanyak la ,masih teruja dengan mood cinta utk harini.
Moga malam ni mimpi indah indah je ; )

Tengok tengok dia buat muka gedik yg comel : ) haha, Bieee !!
Balik tu pergi makan Mcd plak, sedar tak sedar da pkul 1145.
Lin balik esok kerja ea, tapi aku sempat agi upload belog sebab happy lain mcm.tett.


Nak macam ni je selalu bole kan ; )



p/s: Tajuk belog ni utk cerita Jangan Pandang Belakang Congkak 2 tu, Si Sam "Adnan Sempit" takde, potong stimmm betul lah. Dah la aku pegi tgok cite tu sebab dia. Haish! :l okaylah bye!!




2 comments:

Anonymous said...

yeahhh

masi okeyh dan masih seperti dulu kn?
emm jdi la kn lagi tiga taun
hahahha

nurlinajohan said...

hahaha :)
doakan.