Sunday, October 3, 2010

Wedding Ekin

Ini hari yang dinanti nantikan, bila salah seorang budak sekolah kawen. Memang aku org paling excited,sebab dapat jumpe budak budak sekolah. Mestilah rindu noks, tapi takkan nak tunjuk. Semua da berubah, cantik cantik semua. Tapi nak kat nampak yg WOWW sangat tu ,belum aku jumpa lagi lah. Hehe : ) Cuma ada la isu isu kecik yang agak menganggu emosi aku,tapi takpelah.Bukan hal aku,so lin jangan masuk campur. Jangan jadi mulut ayam, berkokok tak kira siang malam,betul ka?

Meh aku kenalkan sorang sorang, hee :)

Lynn, Lysa, Ain & Tunangnya ; Zal : )

Ini wakil kelas 5 Perakaunan 3 SMKPJ! Hahaha : )

Ain, Lysa, Puty, Lynn, Mia, Zana & Shaq !

Zana, Lynn, Shaq, Mia, Ain & Lysa.

Lynn, Ena, Zana & Mia

Belakang : Lynn, Zana, Sharifah Noor Dalila, Lysa & Mia
Depan : Nad, Farahin & tunang and Ena & boyfie : )

Alhamdulillah,selamat seorang lagi budak sekolah jadi bini orang. Baguslah benda baikkan, so lepas ni mengikut jadual aku. Majlis Puty plak, hm : ) Hope semua berjalan dengan lancar & hope semua majlis aku dapat datang, haha.. Selain suka makan free, suka sbb dapat jumpe kwn kwn lama.Best best ! Lepas abis wedding, kiteorang pegi karaoke plak. Ala tempat biasalah, mane lagi.

Wangsa Walk!!

P/s : Dalam bebanyak picture aku snap, de satu je picture dengan pengantin. Haha,
Kelakar ta? Apa pun, tahniah Shikin & Suami

No comments: