Friday, November 12, 2010

Muslihat

Bukan Siti Musliha yg kurang upaya tu ea, haa? tak kenal. Okay abaikan. Pepagi buta ni aku gagahkan jugak menaip ringkasan belog untuk luahan rasa terpendam. Kalau tak cerita disini,mungkin aku kan cerita kat orang lain. Kalu aku cerita pada org lain,mungkin aku akan mengaibkan org lain. Jadi biarlah aku khabar kat di belog kesayangan, mungkin dia dapat mengurangkan sedikit beban 5kg atas bahu aku sekarang. Hari ini, aku pelajari benda baru. Sebenarnya bukan hari ini sahaja, tapi hari hari. Tapi yang hari ini punya sedikit special, dan setiap benda baru yang kita belajar jangan kedekut untuk dikongsikan pada teman teman lain. Mau tahu? Okay, bayangkan sejenak.



Seorang kawan, berjanji. Tapi diikari janji itu pada saat akhir,secara logiknya tiada masalah kalu alasannya boleh diterima pakai. Tapi bagaimana pula jika alasan yang diberi itu IBARAT SEPERTI ANJING MEMAKAN TUANNYA SENDIRI ? haa. tak penah dgr ? ye la.mungkin ini peribahasa ciptaan aku sendiri yang membawa maksud. Alasan yang akan "mengantoikan" diri sendiri atau erti kata lain,baik takpayah bagi alasan kalu bagi alasan bodoh!


"" Hello kawan, saya bukan budak budak lah. Saya bukan baru kenal awak meh, sudah lama tau kawan. Luu pk sendiri la kawan, jangan kasi cibai sama saya la. Lu langsi wa bole terima tau, lu kasi cibai sama wa. Lu pk sendiri la lu dapat apa! Lu kasi wa nages hari ni, wa akan pastikan lu dpt la apa wa dapat. Haaa, wa takde dendam tau. Wa pk kecik punya hal, tapi lu kasi wa sakit banyak kali . Wa rasa ini bukan hal kecik, ini hal besar punya tau kawan!! ""

Serius,wa frust sama lu.

5 comments:

lana suhaime said...

Kenapa yinyin? chill okey. kau stress sgt niee

nurlinajohan said...

aku sakit hati, bff mcm cibai.
senyum luar, dalam sakit bhai.

lana suhaime said...

sape? hmm. chill lah. nnt org yang kau marah tu baca, ingat apa pulee. haha. esok keje,tido2!

nurlinajohan said...

g mati la dia nak baca ke apa.asik aku ke nak paham dia. sikit hati aku pun die tkleh nak jaga!ok ok. nak tido da ni,haha

Anonymous said...

jgn dipikirkan sgt linlin..
coollll.heeee
:)..