Thursday, November 25, 2010

Wedding MyBff : Hazelina ♥

14 November 2010
Dewan Bahasa & Pustaka
Wedding Hazelina & Hafiz



Ramai budak sekolah yang dtg, thanks korang.
Tak sia sia I buat invition kt facebook!

Om Nashila :)
Susah nak jumpa minah ni, busy ke menjauhkan diri .Tah?


Tahniah Hazel :)

Geng budak comel :)
Shaq & Lysa

Lagu : Myhearts
Mia "sejak bila hazel pandai menyanyi ni lin?"
Lin : blurrrr
Mia buat muka sedih.relax ah!

Dulu kami bertiga berebut nak kawen dulu, akhirnya rezeki hazel.
Alhamdulillah semua berjalan lancar, next! Turn Yaya Darling & Afiq
Tungggu!

Lawa kan dia ;)

Ini sahabat sekolah rendah, mereka pun ada.
Cayaaa la .

Mari gadis gadis snap pic!
Muka aku da penat da tu ,layan tetamu mcm aku tuan rumah.
Aduiiii .

Okay ini geng tadika . Masih berhubung, dahsyat ta? Haha
Lysa & Zana

Ini .. haha, belum cakap da gelak.
Ini geng kaki seronggg! yang lelaki je la.
Tengok muka pun tahu kan kan kan.

&& yang ini. Akan sentiasa bersemadi di ingatan.
hahaha,lin poyooooo! bukan yg kotak2 tu la.

Awakk,saya..saya..saya..
tettt!

Selamanya Bff Okay!


2 comments:

haZelynn@ Rahim said...

thank my dear....luv u..<3

NJ said...

welcome :)