Friday, January 21, 2011

Adoi

Minggu lepas ada hura hura mengatakan Cik Chacha nak kawen, tapi aku lepaskan saja khabar angin ke selatan. Malas nak layan,kecuali kalau dengar betul2 dari mulut dia sendiri.


Tapi dalam hati berbisik "betul ke ni?"
HAHA


&& sekarang aku baru dgr dari dia sendiri.
Confirm betul. Nikah bulan 2 ni @kelana jaya :)
Tahniah Natasha Erina ♥

Insya-Allah sampai la saya nanti dengan buah hati.
Opss.dah baik ke kau? tah la tengok la mcm mne.



*********************************************


Ini satu lagi cerita, cerita ini mmg confirm tak sahih.
tak tahu mane satu betul. ke dua dua penipu.
Adoii.mcm mane la suratkhabar pun bole silap.
Frust menonggeng betul aku ngan media ni :l


No comments: