Sunday, January 9, 2011

Jolie & Johnny !



Walaupun agak ketinggalan,tapi aku tetap taknak lepaskan peluang tengok cerita ni kt panggung! dan walaupun bukan nonton dengan insan tersayang. Aku redahkan jua, nasib berbaloi baloi bayar RM13. Hihi :) Berapa bintang eh nak kasi? bole tak nak kasi semua bintang kt langit kasi kt Jolie & Johnny. Jalan cerita yang menarik, naik turun plot yang berkesan plus ending yg sangat sangat sweet ♥ euwww, romantik betul lah Alexender Peaces!


Tetap hot walaupun dah tua, mesti Alia Jolly bangga dengan kakak dia.
HAHA.tetiba!

Walaupun tk berape nak cocok,tapi keperbezaan itu yg membuatkan mereka unik.
Setuju ke?


Semalam penat giler, teman Angah shopping untuk our oliday trip. Opss,terlepas plak. Tak suprise plak nanti kan. Hahaha, okay penat sambung menyambung. Bayangkan dari pkul 4 petang sampai 4.45 pagi baru balik, sampai je rumah bunyi ayam. Mane datang plak bunyi ayam kt rumah aku ni kan, rupanya Abah yg buat bunyi ayam, die perli la tu anak anak balik lambat. Haaa,ni baru lepas kena syarahan la ni. Malas nak layan buat2 busy la update blog, hah! Pandaikan : )



Okaylah,nak mandi.
Budak busuk lapaaa.
Bye-Byeee!


note : mood tk berape nak baik , ada org ambik buah hati saya. Sedih tuhan jeh yg tahu,siapa nak dengar masalah saya lepas ni :'(




4 comments:

Anonymous said...

berbalai2 ?

nurlinajohan said...

sudah diperbetulkan :)
terimakasih follower.

Anonymous said...

ahhaha. mestilah bgga akak aku. aicehhh..
kalo aku x letak name. sure da tau sape anta komen ni kan. hehehe

nurlinajohan said...

alia jolly!