Saturday, January 15, 2011

good news

Tahniah utk kawan kawan saya yang bakal menjadi tunang org & isteri org.
Cepat je masa berlalu, rasa mcm baru semalam je gurau senda ngan dorang,nanti dah pun jadi milik org. Hm...sebok cerita pasal org ,diri sendiri tah bila. Mungkin betul la berbincangan aku ngan lana, tak laku gamaknya kami ni ! Hot sangat la tuh, haha. Tak bole blaaa :)


Meh meh teman nak cerita sikit :


Al-kisahnya, ini kad jemputan yang dikirim oleh si bakal pengantin.
Zawanie, thanks :) Tak sangka awak nak kawen dah, ingat tak dulu main couple2 ngan afiq. Haha, awak baik sangat ngan saya. Jatuh ati saya ngan awak, lembut jeh cakap. Untung buah hati awak! Ni saya nak kasi ucapan sikit : jadi isteri yang soleha tau, lahirkan anak yang comel comel. Saya doakan awak happy ngan life awak nanti & bahagia sehingga ke akhir hayat. Amin ♥


tak sabar nak tengok awak sanding 23 Jan nanti : )



Lepas 23hb, 29 Jan nak ke sg buluh pulak.Alaaa kawan kesayangan mau tunang dengan jejaka pilihannya. Alhamdulillah jodoh dorang panjang :) Teringat kisah dulu dulu kan weh,kau ngat tak? kisah2 first sem aku hantar kau g dating tuh, macam lahanat. Kisah yang kt public fon tu kau ingat tak? yang abis duit tabung aku kau habiskan tuh. Hahaha..adoyai! Masalah mental lah kau tira, tapi aku respect ngan kau. Kau tahu apa yang kau nak,kau nekad. Good! Aku doakan kebahagian kau ngan daus,kiteorang semua. Satu Unisel.Doakan kau! :) HAHA,overkan aku. Huh!

Tira,tak sabar nak jumpe kau :(


Nur Atirah Maksum, baca ni -__-
dah tahu taknampak , klik la kat gambar tu! : )

Hahaha : D


Hello, i dpt kad dr tira okay. Jangan jeles u all, zaman skrg ni canggihkan ! Tunang pun kena ada kad, haish! Membazir betul la org zaman skrg ni, tapi gempak kan kan.

KAU ADA ?!

9 comments:

lana suhaime said...

Hahaha. yang pasal habis duit tabung kau kat public phoe tu tak boleh bla!!!! hahahaha.

rindu!

nurlinajohan said...

haha,serius aku tk thu nak buat apa time tu.tahu je la kt bwh public tu org lalu lalang agi, ngan org tunggu turn nak call lagi.haish. tira tira : )

sheda said...

tira nk tunang da? gud gud gud! hahah. send ma regard to her okeh
^0^

nurlinajohan said...

jom pegi sayang :)

Anonymous said...

lana: ahhaha mmg tak boleh blah pun lana oiii..
lin: weh time tu dah tgh mlm dowh mane org tggu turn..hahah..babi la wehhhh!!!!hahahha
Sheda: awak sbnrnye dijemput..aritu saye ad msg awak mc awak tp no feedback..awak dtg eh..

rindu korang!
tira;)

nurlinajohan said...

HAHA,Takde eh tira.
Macam ada jeh :) kau nak coverline ah ni, hee..Yang farid bdk uitm tu nak jemput tak syg? hee

lana suhaime said...

Lynn: kan? meraung punya kuat tak hengattt.

Sheda: jom pegi. kita nak jumpe awak :(

Tira: aah la. takde org tggu. Lynn tipu. OMG. Faridd?? KAPOMMM!

Anonymous said...

lana: cinta oh cinta..hahaha..
time tu telebih suda meraung xhengat!!ahha

lin: mmg takde org tggu lar! FARID?
motiff nk ajak die???hahaha..

rindu! sengal btul korng ni!!

tira:)

nurlinajohan said...

cepat la 29hb!