Thursday, January 13, 2011

Perjanjian Syaitan

Siapa tahu movie apa ,sila angkat tangan skrg?
Mane mane takde org angkat tangan pun? HAHA, beria jeh aku kan.
Kaedahnya nampak ke ada org angkat tangan ke ta? Adoii lin lin -.-
Okay syg syg sekalian, I baru balik dari tengok wayang.
Khurafat.

Memula tengok, tutup muka dengan tangan.
terpaksa la tengok diantara celah celah jari yg gemok.
Lepas da nak start klimaks,terus tutup muka dengan mata mata sekali tutup.
Nasib la tak tido,huhu. Jadi tk dpt la aku bgth korang best ke tak ceritanya.
Sebab aku tengok pun skip skip.
Orang kata,rugi jeh byr RM10. Tapi untuk org penakut mcm aku.
Biar rugi takpe,janji tak tengok benda benda tahyul tu.
Huhu.

Dahla,wa nak tido la.takut plak online sesorang ni.
Wa ni muka je ganas, tapi hati wa lembut babe.
Memang penakut tahap babun malaya punye.
Euwwww

byebye!



Nasibla kau hensem,jadi aku halalkan je la tiket wayang tu : )

Oh,My Idola.
Comel nak mati la kau.
: )


Pertanyaan : SIAPA TAHU KENAPA SAYA TAK LETAK POSTER FILEM INI ??


No comments: