Sunday, January 30, 2011

Tra & Daus

Mari mari saya nak cerita pasal Majlis 2 dalam bulan Januari, haaa.kan da kasi tahu ths year memang banyak Majlis saya kena attend.Tak caya lagi? Haha, kira kira sampai hujung tahun ada dalam 10 Majlis yg perlu dihadiri oleh saya.Eceh, glamour kejap! : ) Kali ni saya ke Sg. Buloh utk MAJLIS PERTUNANGAN TIRA & DAUS. Tapi paling best thu apa benda? Haa,saya keje sabtu minggu ni,so terpaksa la rushing sikit. Bayangkan balik pkul 1, Majlis start pun pkul 1.Memang terbaiklahh kan,tpi nasib baiklah dapat balik awal sikit ! Balik je keje, siap siap.

Tadaaaaaaaaa,jadilah Hantu Kak Lynn sekejap : ) Haha

Okay ta kak lynn? Tetiba panjang plak rambut.
hahahaha

Tetiba perut mcm perempuan mengandung kenape? Hahaha!
Pundek.

Okay,terimakasih kepada wanita wanita kurus kerana mengaver kegemukkan saya :)
Hahaha,ayat baru MENGAVER satu!
Ini fav saya, Lana Suhaime

Pura pura naik kereta,padahal naik kete org lain.
Haih,kesabaran je la minah minah terencat ni.
Sudah sudah lah berlakon eh.

Hello Athirah Maksum ;*)
Awak kelihatan cantik sangat ,
serius tk tipu.
Nak 20 sen.
Haha

Snap snap ambik berkat ; )

My ladies, haha : )

Okay lynn,cover perut comel dari dikelihatan org lain.
Mekasih.

Perfect,semua ada :)
(kecuali persatuan yg lain lah)

Sweet lah kau makcik, pakai tudung terus eh.
MEMANG LAH! : )

Okay,make up da cair.
henti henti la bergambar lynn.
Ye lahhhh ! -_-

Okay okay last, cantikkan picture ni :*)

Cincin sudah disarung oleh Bakal Mak Mertua : )
Tahniah sayang,awak dah jadi tunang org.

Snap satu family! : )

Opsss. dua cincin.
Satu cincin melamar,satu cincin bertunang
Bestbestbestbest : )

Princess Atirah!

Lepas abis majlis, saya dpt tawarkan makan free lagi.Disebabkan perut lapar balik lepas snap sane sini, jadi saya dan yg lain terima la offer yg diberi. Kali ni lokasinya di Duta Villa, Wah terbaik tempat dia. Thanks to Nad & Yen, tanpa mereka mmg saya kebulur.Hahaha : )


Tapi sorry eh,takde picture tengah makan .
Sebab semua kebulur mcm saya jugak,jadi tk sempat nak snap.
Yang ada,picture kegedikkan sahaja.
Sekian terimakasih.





End


4 comments:

lisa said...

d sini sy nk betolkan ayat cik lin.

itu cincin MERISIK. bukan MELAMAR oke!

hahahahaha!

Anonymous said...

linlin busyuk!
tenkiu sooooo muchhhh sygs!
tiera:)

Anonymous said...

to:
linlin,lana,nad,hana,kya &aina tenkiu sudi dtg...;))
sgt rindu rinda(bak kata lana..haha!)
dan xlupe driver korg juga,,huhuuhu..time kasih yeee...:))

nurlinajohan said...

lisa: ouh salah eh.opss.sorry takde pengalaman tentang itu.haha

tra : welcome makcik.