Tuesday, February 15, 2011

bahasa jiwa


Sungguh saya jujur cintakan bahasa bahasa jiwa yg tulus milik Fynn Jamal.

Dia tak suka diangkat tinggi, jadi saya tak mahu puji lebih.
Cukup sekadar saya katakan : Dia hebat berbahasa.


Setiap kali saya punya masa, Setiap kali saya mahukan masa utk segalanya.
Pasti saya singgah disetiap ruang yg mempunyai Fynn Jamal.
Belog.Facebook.Formspring.semuaaaaaa!
Tapi yang paling menjadi kegemaran : Formspring beliau.


Dia sentiasa ada jawapan utk saya & utk yg lain :)
Tak tahu mane dia dapat jawapan utk kesemua itu dgn mudah.
Hampir sempurna ciptaan Tuhan.

*seperti biasa,klik utk pembesaran*


Kalau dulu dia cakap :

manusia pentingkan diri sendiri.

kita
sedang bersedih pun, sebab pentingkan diri sendiri.

tak apa

Skrg dia cakap :

diam. dan ikhlas
terima cerita tuhan


kalau sungguh org kenal kita,dia akan tahu.

:)



NurlinaJohan.
Lulus cobaan hidup.

Suspek utama : HudaJohan

Suspek kedua : ShahrizanOsman


Dan ayat paling mengajar saya : Ajar diri utk redha seikhlas2nya. terima seluruh apa adanya.
Belajar utk dengan hati paling jujur katakan "tak apa". InsyaAllah, akan kita lupa perkara2 yang tak perlu mengganggu kita dari apa yang sepatutnya.






4 comments:

Anonymous said...

kamu makin matanglah dik ...

harap kamu seperti dulu :)

nurlinajohan said...

terimakasih kakak kesayangan :)

fynn jamal said...

*peluk*
kita besi.
kan sayang?

nurlinajohan said...

*pelut erat*
terimakasih peri