Saturday, February 5, 2011

GengTadika

Pertemuan yg tidak dirancang,pada mulanya hanya saraapan tapi sampai ke lunch hour masih bersama. Haha, Sharing is Caring kan.Anywy,thanks korang :) Aku akan cuba memperbaiki yg mane kurang, dalam persahabatan mmg begitulah kan. Aku percaya,aku pun pasti ada silapnya.


Comel, fify ibu dengan ciklisa

Mcd :) Thanks Sponsor!

Okay snap yg permulaan : )

Set timer salah setting,sian aku tk dpt masuk :(
Anugerah padan muka utk NurlinaJohan.

Membongkok kan badan adalah cara yg sesuai utk menyorokkan lemak lemak yg ada.
Tahniah lin,kau berjaya.Hahaha!

Kesengalan melanda utk menghilangkan stress : )

Peace yaww : )

Kesian,kucing pun nak interprem jugak!
haih,kesabaran je la aku.

Dah nak balik baru perasan seliper sama,tajam mata aku kan noks! : )



Memang begini la nasib kami, Memang begini la kesudahan kami.
Apa yang perlu kita semua buat adalah : Respect Relax Respond

No comments: