Friday, February 4, 2011

Line Clear Penang

Mari membebel dipagi hari,semalam saaya betul2 penat. Hari ni adalah jugak masa edit sikit gambar utk dijadikan santapan post kali ni :) Alaaa,cite simple2 sudah.Bukan ada ramai pun yg baca,kang panjang meleret leret kang org malas nak baca plak.Isi tak thu, kabar angin je lalu. Haha, buat buat paham je la bahasa saya ni. Okay, sebelum saya memulakan bicara. Saya nak ucapkan terimakasih sangat kt NadiaAbdullah sbb buat saya lega dgn ayat2 inbox awk smlm :) Mekasih yea, sekali sekala terlintas ayat awk.Ia buatkan saya lebih kuat,takpe. Saya terima !


Okay okay,Holidays kali ni PENANG.
Utk sesetengah pihak yang tahu,plan asalnya nak pegi beramai ramai. Tapi disebabkan mereka2 ada hal yg lebih penting di PD, saya biarkan sahaja tanpa menganggu urusan mereka. Plan saya tetap akan diteruskan & syukur semua berjalan seperti yg dirancangkan. Alhamdulillah selamat pegi dan balik,itu yang penting kan :) Jom usah photo photo kenangan saya disana ,lets!


Muka kepanasan cahaya mataahari,
masa ni berhenti di perhentian Perak kalau ta silap :)

Makan buah isi perut yg kosong, nyum nyum !
sangat lazat okay mangga dia.

Selepas 5 jam lebih dalam kereta,
akhirnya sampai juga di hotel utk check in.

Yeyyy.da dpt masuk bilik.
Bestkan no bilik.hee! : )

Ini mmg tempat yg dicari cari ,lepas keluar kt Jalan Jalan Cari Makan kami sedaya upaya mahu cuba. Akhirnya dapat jugak rasa.

Ini makanan saya,biasa je kan.
Tapi kuah kari die tk ingat babe,mmg fuh!

Seperti biasa,sang lelaki bile da kenyang merokok ah apa lagi.
Sang wanita plak,kuyuuu je la matanya.haha

Lepas kenyang, masa utk mandi.
Pool time,yehaaaa : )

Peace -_-

Okay,kwn kwn jangan cari publisiti murahan dgn gambar ini okay.
Saya cuma mandi mandi aja. Hee : )

Malam sudah menjelma,inilah masa yang ditunggu tunggu.
Siang berjalan panas la,jadi malam je la nak usha Penang.
Ready sayang?

Snap snap :) pic berempat yg pertama terhasil.
Mekasih cermin. Tak sabarnya nak rasa makan.

Menu pertama : Kerang bakar. Sos tah apa apa ek! Haha

Menu kedua : Sotong bakar . Bole lah

Menu ketiga : Satay . TAKSEDAPLANGSUNG.hahaha!

Okay perut da buncit makan,kasi peluang abang sayang utk cover.
Pandainya saya,kan kan kan : )

Haaa,ini picture berempat yang kedua terhasil : )
Jan,nape awak pose mcm kaki pukul je? Hee


Hard Rock,Penang.
Pelik kan kt KL punya tkde plak saya teringin nak masuk.
Sebok kt Penang plak saya nak stalker,HAHA.
Biar la, awak ada? mampu? :*)

Abangjansayasukalahtempattempatmacamni! :)

Saya kakak,dia adik.

Yeyy,tercapai jua

Mari ambik satu picture buat kenangan eh,t saya ta tido malam pula : )

Okay,ini tanda tanda tak bole masuk.
Sebab tu Not Good tu,Haha.Sekarang Bukit Bendera sedang dinaiktarafkan oleh kerajaan negeri, bulan empat nanti baru akan dibuka utk org ramai. Harap Maklum eh :(

So,makan je la yang mampu eh.
Hilangkan stress ta dpt naik bukit bendera .huh! :l

Amboi bukan main lagi sayang saya ni, Over.
haih!

Haa,snap picture ngan saya tak pe.tak over : ) Hhahaa

Biar muka ta nampak,janji belakang tu nampak.
Bergaya kan,haha.Bukan saya,yg belakang tu lah.
Ingat saya perasan mcm awak ke? tolongg la! :)

Yang ni pula masa di Plaza Gurney, penat berjalan di pulau yg panas.
Kami ke Mall lah plak,usah apa yang patut : ) Agak menarik,semua ada.
Lebih kurang sedikit mcm kt Pavi ler.

Si dua ekor ni org ajak jejalan kt mall,dorang bole bantai lepak taman plak.
Alaa,bajet nak comel comel la tu. tolong la awak. Dah tua nak main buaian tau.

Fav picture saya

Ini pula semasa di Taman Bunga,tpi tk sempat nak snap2 picture sebab kena kejar dengan monyet. Ganas betul la monyet kt sane,menakutkn :(

Kopitiam at Penang,tpi sayangnya tutup.
Hahahaha

Kali ni saya try kari kepala ikan,nyum nyum.
Ta penah2 saya makan ikan auw,tpi sebabkan sedap.
Telankan juga. Mmmg hasilnya terbaik ♥

Kringgg Kriiingg,
Beca beca, haaa.jangan ta tahu. Kat Penang pun ada beca tau! : )

Ready utk balik da,naik feri.Memang agak jakun sekejap.
Mana taknya mmg lama gile saya tk naik.Last sekali masa tadika saya rasa.hm -_-

Snap with love : )

Abaikan perut,itu angin.
Betul laa,angin. haha

Nyum nyum,lamanya ta makan durian.
Ni perhentian mane tah, tapi banyak gile jual buah buah.

Habis ;) Bagusla ta membazirkan.

Ini buah kegemaran saya,sebab tu la abis licin.
Haha,mekasih snap picture bdk demok comel ni.
Eceh,sekian utk kali : )


P/s : Kesian Ery,kehilangan hp masa kt uptown penang, Byk gambar masa kt sne tk dpt upload,Takziah eh :(
Note : saya tak kisah,tapi saya terkilan.


No comments: