Saturday, February 26, 2011

manusia busy

Assalammualaikum awak :)
Lama eh saya ta update,sorry. Dua tiga menjak ni, takde idea nak cite pasal aapa plus sangat busy menguruskan hal hal tertentu. Opss. lagi sekali sorry. Hal hal itu tk bole kasi thu, nanti kalau da settle baru akan di share sama kalian yea. Jangan risau, lin tk penah lupe kt belog kesayangan. lobyouuuuu!!


Mai dekat sikit, nak kasi tahu. Start dengan isu kerja yea :') Kerja semua okay, tapi ada sesetengah benda tu tak berape nak selesa la. Tak tahu nak explain macam mane,sebab takut nanti mengaibkan orang plak. Tapi semua masih dalam keadaan terkawal, yang ta terkawal bile saya ambik keputusan utk cari peluang yg lebih baik. Bukan la nak berhenti kerja terus, masih dalam pencarian kerja yg lebih baik .Kalau ada rezeki saya, angkat kaki blaaaaaah ah.Apa mau tunggu lagi ? Secara jujurnya saya bukan seorang yg suka bertukar tukar kerja, tapi apabila sesuatu yg kita rasa memang ta bole pergi jauh, kenape harus tunggu lama kan kan ? :D


Kalau bercakap pasal keluarga , saya bole katakan semua takde masalah. Masih seperti biasa,cuma kadang2 tu terasa rindu kat Along :'( Serius tak dpt dinafikan, saya rapat dengan dia. Sekarang saya takde perunding peribadi dah! Huh, taknak cite lah. SADIS !


& Kalau cite pasal boyfie : saya bole share . Kami sedang menguruskan sesuatu hal utk masa depan kami, hope semua berjalan lancar. Amin Amin : ) Please, jangan buat teka teki yea.
I love you, b.


Last sekali. Friends ! : )
Saya masih trauma.
Fullstop.
Hiihi


Apa pun,thanks kat semua yg ada disekeliling saya yang ta henti henti support saya. Saya tahu ,masih ada yang memerlukan saya. masih ada yang sayangkan saya. Terimas




sedang manusia memperbodokan diri sendiri .
aku masih berdiri sambil perhati.


sedang manusia mencari salah diri disini.
aku masih mampu tersenyum sinis


sedang manusia cuba mengulangi
aku katakan : TIADA LAGI UNTUK KALI INI


Maaf .






No comments: