Tuesday, March 1, 2011

Panggilan hebat



Tadi petang dapat panggilan :

Memula jantung saya DUPDAPDUPDAP ,lepas tu kepala saya pulak NGAPNGAPNGAP.
Adoooyy, stress stress. Macam mane ni,risaunya saya. Saya harap adalah rezeki saya kali ni :) Saya bukan kisah pun bermula dari bawah, memang life saya pun dari susah sampai la sekarang. Nak kata senang lenang tu takde lah, tapi Alhamdulilllah cukup makan cukup pakai .Takut kang kalau over melaram kang sampai tak cukup makan terpaksa plak cakap nak puasa sunat. Tett!

<
gambar dibawah tiada kaitan>





No comments: