Thursday, March 3, 2011

Selagi mampu




Semalam,ditengah malam. Salah seorang kawan ajak teman ke DT (please jangan tanyaa apa tu) Haha,aku ikotkan aja. Tanpa pk panjang, terus kata Okay. Macam tak keje la plak aku kan. tapi takpela bukan selalu pun.



Aku mmg suka dengar masalah orang,
kadang2 aku leka dalam mencari penyelesaian masalah org.
Tapi itula cabaran,kan?
Bagi aku,setiap masalah yg ada pasti akan lebih kuatkan kita tuk hadapi semuanya.
Bagi aku,setiap masalah yg ada pasti buat aku lebih berhati hati tuk lalui semuanya.


Bile tengok org lain,aku rasa aku cukup beruntung.
Bile tengok org lain,aku rasa aku patut bersyukur.
Tapi bile tengok diri sendiri, aku tertanya :
Apa lagi yg tak cukup?
Apa lagi kau nak lin.




Hahahahhahahahahha : )
Gimik lebih la lin ni, saja buat org risau ! saje buat org berkata.
&& Paling teruk,saje buat org terasa. Apa lagi tak tahan? angkat kaki blaaaah.

Mari kita saling mengingati, Ingat pesanku kawan.
( Mama kepada 3 ekor kura kura )
Mereka kata kalau ada jodo tak kemana utk itu : aku org pertama akan bantah.
Sebab utk kes kau , aku akan cakap. Kalau itu jodoh kau pun,tolong jangan cuba!
Kau tahu kenape! Ingat,

Jangan ikot kata hati,tapi ikot kata akal.
Okay?


Note : Apa kena mengena ngan gambar tu? Tah -_-

2 comments:

Anonymous said...

plz jgn tangan or tnya?
cm pelik bunyi..
mane 1? huhuhuhu

nurlinajohan said...

correction :)