Saturday, April 2, 2011

Cormal Tropical Lasssssst





1 Apr 2011 , 7:09 PM

Msg : Jale2 carik laki esok...venue-bukit tinggi..9am di andaraya...bwk baju spare@baju mandi...mungkin akan pergi mandi sungai...bwk makanan taw(bajet dowh)...hahahhaha...buat biar jadik k!!sape kensel aku xkwn!!


Alkisah bermula.....

Thanks pemandu WPK membenarkan saya yg mok naik kereta anda :)

Masing2 tak sabar nak bergambar,so dari jauh da snap 2 3 keping gambar :')

suka muka eva dalam picture ni,menggoda auwww ! :)

Finally,sampai hajat saya yg lama tk berbayar. Yeyyyy!

Mygirls :)

Eva, Vivi and Lynn

With badut comel

Saya memang degil,ada aku kesah 'no photo' ! : )

Bermain ballons :)

Meriahnya,syooooook :)

Persembahan yang tiada,pandai berlakon :)

Ini bukti percutian bajet rendah,singgit singgit :)

Loceng ,ting ting ting ~ :)

Lynn,Vv,Eva,Dean,Apis & Ogy!

Main lag lag lag : ) Besttt!

Aku da macam menari menari : )

Saya mokmok,tapi bear lag mok kan? Haha,geng!

Me with Eva Mardina :)

Vv,Eva,Aza,Ogy & Dean

Okay,ByeBye. Mau gerak ke japanese garden pula :)

Diantara yg terdapat di Cormal Tropical,Bukit tinggi .Pahang :)

Naik bus a.k.a rollercoaster :) Haha,free je!

Da sampai kena jalan kaki pula utk sampai ke rumah jepun :)

Agak mendaki yea disitu,penat ! :/


Bergambar jap,ilangkan rasa penat. Hahaha :')

Final,sampai.bole la berkampung : )

Klik gambar diatas utk satu FAKTA!

Salah satu view menarik kt sane :)

Ikan emas gemok gemok kt sane,euww.menakutkan!

Okay ini pun view menarik,view perut buncit :) Haha

Okay bole balik sudah :) Penat den!
Actually bole pakai kimono kt atas tu. Sepasang RM20 :)
Tapi kiteorg semua tk pakai sebab batery camera sudah abis,
mcm rugi je tk leh nak pose sane sini. haha!

Location : Au2 Jusco.

Jalan Jalan cari makan :)

Itu sahaja utk kali ini, nak kata percutian bukan la sebab balik hari .
So bole dikatakan jalan jalan cari pasal lahh :)
Actually,percutian terakhir bersama Shahrin yg da resign,
next week turn aku plak.Huhuhuhu,sadis mak noks!




P/s : Ada org jeles ngan kehidupan org miskin n tak lawa mcm saya.kelakarnya dia : )




Happy Birthday Cousin,Eliana Aziela Nazri
Imissyou ,dear.


No comments: