Wednesday, April 6, 2011

CUN


Location : Mbo Jehhh! :)
Date : 05042011 ,selasa

Walaupun tengok dalam keadaan marah sbb masuk lambat,walaupun tengok dalam keadaan angin sbb gadoh ngan cik boyfie. Tapi aku masih lag mampu gelak disetiap babak yang berlaku. Memang tak rugi la kalau tgok,tambah kalau tengok berdua je ngan pasangan kita. Walaupun pada masa tu Zana & Shaq ada sekali sebenarnya, Hahaha ! : )

Bolehkan Klcc bersama dengan padi ? Saksikan sendiri!

Nampak mcm kena je la dorang ni, pandai OSMAN ALI ! : )

Agenda paling aku suka, sangat sangat romantik kot remy ishak! :)
I likeee , but not ur body. Euww,tak suka tak suka!
GELI OKAY.



4 bintang dari 5 bintang,jom tengok !

2 comments:

lisa said...

aku bg 3bintang dr 5 kau bg 4 dr 5. haha! hebat la sampai ikhwan pon nk tgk sampai 2x padahal dia tak suke cite melayu! romantikkan.... :)

nurlinajohan said...

haha,ye ke.shah tk romantik.dia asik gelak je,ku ckp remy romantik.dia ckp tk pun..tpi kelakar la cite ni.haih.kesiannya aku :l