Thursday, April 28, 2011

Pesanan penaja.


Hello rakyat belog yg disayangi ! Yb sudah letak jawatan kerna ahli pembangkang banyak buat hal,takperlu la nak beritahu umum,saya bukan pelajar swasta / IPTA yang suka bergaduh dalam FB. Sehubungan dengan itu,keputusan telah dibuat. Dengan ini saya, bersara dari jawatan yang disandang selama beberape tahun ini. Muktamad! Harus ke heran dengan pangkat ke sane ke sini? Tak perlu la kot, jadi saya serahkan jawatan saya kepada mereka yg lebih berkuasa. Silakan MF! :)


Saya dengan rasminya bersara dari jawatan yg dipegang berkuatkuasa hari ini, 28 April 2011,tepat 1130 mlm. Hahaha,Moga ahli pembangkang bergembira dan sentiasa berfikiran terbuka serta positive dalam membuat setiap keputusan yg diambil.Beringatla,bahawa tindakan melulu adalah akan mengundang padah dan secara tidak langsung akan memberi impak dalam sesebuah organisasi. Moga setiap apa yang berlaku itu,akan menjadi pengajaran dimasa akan datang. Insya-Allah ! :)


Ditujukan kepada Makcik Hot,

Adriana Lima (Sekadar gambar hiasan)

Awak jangan nak tiptop sangatla.Saya tahu saya siapa,saya sedar diri saya. Awak pun tahu awak sapa. Kalau awak tak pernah buat silap,awak bole la bajet good good dengan saya. Sedangkan awak pun ada kesilapan sendiri jadi perlu ke awak nak hukum setiap kesalahan manusia? Jangan dihitung silapnya siapa, sedangkan kita belum tentu sempurna. Saya mengalah kerna kita masih muda,kita sama sama mahu rasa bahagia. Awak jangan risau, awak bole pergi dengan tenang dari hidup saya. Sudah lama saya relakan ia, pergila. Panjang umur,suatu hari kita bertemu lagi :)



Note : Sometimes its better to be alone,Nobody can hurt you.





4 comments:

L. said...

sape sayang? knapa takmau share??? :(

nurlinajohan said...

masih bole handle lag :)

lisa said...

chill babe!

nurlinajohan said...

:D