Sunday, April 24, 2011

setelah dua minggu


Assalammuailaikum semua.

Ta jawab doa,jawab sayang :)
Haha,ada hati nak tiru Maria Elena! -.-


Lamanya tak share cerita cerita hangat dengan belog kesayangan,harap dia ta kecik hati la.Bukan sengaja aku nak tinggal kau lelama. Aku sendiri ta mampu nak sara boardband utk kau,sabar yea. Nanti da kaya sikit,aku akan selalu ngan kau. Promise ! Okay,mau start cerita skrg :

Selepas dua minggu start kerja ditempat baru,ternyata semua nya berbeda. Sangat TIDAK okay! Aku seakan ta bole terima kenyataan,semua da berubah. Lebih mencabar yea kerjaya yg terbaru ni, tapi aku sentiasa anggap ini adalah yg terbaik Allah sediakan utk aku. Alhamdulillah! Bak kata pepatah : bersusah susah dahulu,bersenang senang kemudian.

Kerjaya : Mbb,Puchong.

Setelah dua minggu aku tak online, ini lah hasil nya. Berlambak lambak entri nak di pos serentak, sampai aku sendiri pening. Dan paling kesian sekali, setelah dua minggu tak online. Semua cerita sensasi di fb terlepas mcm tu je, ala kesian betul la. Ta bole ah nak jadi STALKER BERTAULIAH :) Tett, Macam macam hal la kau minah! Ta sangka -..-

Emosi : Tunggu & lihat

Setelah dua minggu berusaha utk meningkat kan kemampuan diri utk memandu seorang diri nampaknya berhasil, dan mampu memandu ketika hujan. Haha,nampak mcm normal je kan :) Tapi utk pemandu P mcm aku ni, rasa mcm jakun ah. Alhamdulillah,selamat pergi dan balik kerja.

Kesimpulan : Berpuas hati


Apa lag aku mahu kabar kan pada kalian ?
Apa lag kalian mahu tahu?
Mari tanya kan disini : KLIK SAHAJA

2 comments:

Neddy Razak said...

amboyy. banyak ye cerita selepas 2 minggu. hehe. cool. hope cepat habis lesen P :p

nurlinajohan said...

Thanks ned :)