Sunday, May 8, 2011

Drift


Hello semua. Apa khabar kalian?

Mari aku mau cerita pasal movie movie yg bakal ditayangkan tak lama lagi, perasan ta bulan Mei ni ada banyak movie best best menanti kita dipawagam. Lepas satu, satu lagi datang. Berganti ganti plak tu,kopak ah begduit aku bulan ni. Haih,kesiannya. So Lin, Ready je la yea :) Paling penting aku ta nak terlepas tengok KONGSI , please -_-


Permulaan yg baik utk bulan Mei kali ni kita start dengan cerita aksi : Fast & Furoius 5 ! Secara jujur, aku bukan lah peminat movie omputeh. Tapi disebabkan CikBoyfie, terpaksa jugak la tengok. Nasib best! Berbaloi baloi :) Giler ah kalau dapat rompak duit sebanyak tu, aman je hidup selepas tu. Memang la ending nampak aman, tapi kat akhirat nanti belum tentu lag kau bole seaman tu. Bole? Statement paling ta bole blaaah ah kau. Hahahaha




Aku mau kenalkan MyBaby kat kalian :')
Setelah genap sebulan, aku da ready nak post kat sini.
Mell , aku da tunaikan janji aku yea . Hihihi

Hello, lin friends !


Note : Aku bukan show off lah : )


3 comments:

izzy hamid said...

bila bole naik kereta tu ?!!! :P

izzy hamid said...

bila aku bole naik kereta tu? pleasee! HAHA :)

nurlinajohan said...

Hahaha,bile jumpe nanti.
Suatu hari nanti.
:)