Wednesday, June 15, 2011

Kalia punya olang

Cakap ditipu, padahal dia yg menipu.
Cakap nak gebang, mcm la boleh menang.

Cakap nak besar, mcm la hebat sangat.
Muak la aku dengan kau kawan!

Hitam putih kau aku tahu, jangan nak sandiwara sangat la.
Aku pun ta baik mane, aku pun ta sempurna mane.

Tapi ku rasa,aku ta busuk sangat macam kau. eeeergh!


Eh ,Dengar sini baik baik yea kawan,

Kau kata kau hormat aku, kalau mcm ni cara kau hormat aku.

Aku nasihatkan,baik takyah lah.
Hentikan je lah !!





Oi Sayang, hentikan lah lakonan busuk awak tu. Penatlah, kalau ia pun minat sangat nak berlakon pergilah jumpe Syamsul Yusoff && jangan lupa ajak boyfie gagah awak tu sekali. Untung2 ada rezeki bole kawen cepat, lobiu!


Info : Pemerhatian menunjukkan yg mana gengster2 kat sekolah dulu,kat asrama,kaki pukul,isap rokok kat atas bumbung,para skinhead mahupun pemonteng PJK, telah merangkul populasi majority mereka yg berkahwin muda.SANGAT ANEH!

2 comments:

Anonymous said...

kalia tu ape?

NJ said...

ka-ling