Sunday, May 15, 2011

Kong$i

wangsa walk.1.20 am.couple seat with large popcorn.
only you && me




Maaf, Kongsi tidak seperti yg diharapkan.

Itulah status aku kat fb lepas je tengok movie Kongsi *Lu langsi,Lu Mati


Agak frust disitu yea,pelakon pelakon da hebat tapi jalan cerita ta berape nak kemas. Ending pun hancur, hm..Plot plot klaimaks pun mcm ta menjadi je. Mmg banyak persoalan membuatkan aku tertanya tanya .Salah satunya 1) Misi apa yg si tumulak nk jalan kt kl? Untuk apa dia pecah belahkan gengster kat Kl? Dan kwn dia yg lain di India dan Jepun? 2) Kenape plak si Saifuddin bin Saifullah (Polis) tu bole bertomoi ngan tumulak plak? Satu kg ke apa. 3) Kenape ending dia tumulak berjaya ditangkap plak? habis siapa hero dalam cerita ni. Erk..Dan sebenarnya banyak lag, tapi malas la nak komen lebih.Hahaaha

Kalau tengok poster ni betul2 pun ta berape nak kemas.
Siapa setuju angkat tangan macam saya -__-


" KONGSI GELAK LAGU GAPO MU NIH,
BARU CUBIK SIKIK JERIK SUPO PONDEY "



Trailer mmg da gempak abis da, cerita __________ .
Lu fikirla sendiri.

6 comments:

Anonymous said...

betul2...cite lawak tp spatah haram aku xphm..
Hahaha...
Windu..miss u yinyin,.
Miss T....

nurlinajohan said...

Hahaha,kan.
mcm mne la industri tempatan nak maju :L

Miss u too ,miss T !!

Anonymous said...

heheh..
yinyin kenal miss T??
eheheh sweettnyyeee
amboi baby baru ye...
bagus2..

nurlinajohan said...

harap harap betul la miss T yg saya fikirkan, haha. Tira kan kan ?

:D

Anonymous said...

ahhaaha.. :))
dah ad baby br yee...

nurlinajohan said...

:)