Friday, May 6, 2011

Mak saya



Selamat Hari Ibu,Mak!


Yin sayang Mak,sayang sangat sangat. Mekasih sbb selalu jadi kawan baik saya. Walaupun cara Mak ta sama dengan cara ibu ibu lain di luar sane,tapi saya tetap anggap Mak paling SPECIAL.Mak org lain ta sama mcm mak saya, dia mmg luar biasa.Yin sayang Mak! :) Ye betul,yin sayang Mak. Jadi lepas ni jangan tanya soalan soalan merepek lag yea.


"Lin da ta sayang Mak yea,"
"Lin sayang Mak ta?"
"Korang semua ta sayang Mak da ke?"

Erk. Maaaa :(



Lin ta pandai masak, tapi hari tu test jugak buat roti telur utk Mak.Sedap ta sedap belakang kira yea, Ta sangka Mak suka. Rupanya Mak suka bukan sbb sedap tapi sbb mak terharu aku yg ta pandai masak ni cuba masakkan utk dia, Hahha :) Alhamdulillah,tercapai aku nak buat Mak happy masa Mothers Day ni. Lepas tu, bwk Mak g makan. Ala makan simple je, $$$ ta banyak. Salahkan Maybank sbb ta kasi gaji! Hahaha

Ini la hasilnya,siap ada ilobyou lagi :)
Nasib ada mayoooonis.Nyum Nyum!


Dikesempatan ni jugak saya nak ucapkan Happy Mothers Day kat semua kwn kwn saya yg sudah bergelar Ibu/Mak/Umi/Bonda/Mama/Mumy atau apa saja,Happy Mothers Day!

2 comments:

Neddy Razak said...

eee. comel jur roti telur lyn! hehe. btw, happy mother's day to your mum sayang :)

nurlinajohan said...

hehe,comel pe.
hampir hampir nak legam.haha
thanks nadd :)