Saturday, May 14, 2011

Oh,please


Selamat Pagi, Sabtu


Saya ta bole bangun dalam keadaaan tersenyum harini, Mimpi buruk plus sweet.Erk? Seberape indah pun ia. Saya tetap rasa ini perasaan paling gampang! :( Itu semua dulu, saya ta mahu da.Saya ta minta da bermimpikan dia.

"Okay lin,jangan emosi sangat. Mimpi hanya mainan tido "

.Ayat mem-positive kan diri sendiri.


Emosi lebih sangat sebab bendera merah plus tetiba mimpi benda yang menyakitkan. Bermula dengan perjumpaan dairy lama ,tah mcm mane bole dapat kat tangan dia. Abis semua dia baca, dari A sampai Z dia tahu isi hati saya :( semua kerja kawan baik sendiri. Jangan paksa saya buat pilihan yg sukar dalam mimpi mimpi mcm ni, nanti saya jadi bebal. Memang ia hanya mimpi, saya minta dijauhkan perkara sebegini. Biarlah saya dan yg mane mane je yg tahu kisah kisah dulu. Takperlu sampai dia tahu, dia bukan milik saya sejak dari dulu.




Note : Dengar dengar yaya nak buat blog :)
Jangan hangat hangat tahi kuda mcm Shamsham da ler.

No comments: