Tuesday, May 24, 2011

Projek kesian

Suatu ketika dulu, dia pernah minta tolong kwn kwn utk melaksanakan impian dia. Memang respond yg diberikan sangat positive, untung dia. Bukan saja famous, tapi semua org bole terima dia seadannya.


Suatu ketika dulu, aku salah seorang daripada 350 peminat yg sudi menjadi pengikut yg setia. Ta ramai yg percaya projek ini akan berjaya, Ta ramai yg yakin akan dapat apa yg mereka belanja. Tapi aku, pedulikan je sbb aku betul betul nak tengok projek ini berjaya.


Suatu ketika yg dulu,kini sudah jadi nyata. Projek kesian sudah berjaya, dan kini tunggu masa sampai ke tangan kwn kwn yg ranap. Seriusly,aku ta sabar nak dengar. Sungguh, aku ta sabar nak melelehkan air mata. Good Job Fynn ! ♥


Suatu ketika dulu, aku pernah kata :

" Jangan kata aku GILA,sbb minat org GILA "



Note for you stalker : I tahu u selalu singgah,dun worry about that.

No comments: