Friday, June 17, 2011

Abah


Happy Father Days ,Abah


Even kali ni ta dapat celebrate father days ngan abah sbb abah outstation tapi aku tetap mau share sama kalian and belog kesayangan. Abah,lelaki yg paling aku sayang dalam hidup. Walau kadang2 dia ta sependapat dengan aku tapi dia selalu jadi mentor dalam kehidupan aku. Iye,sungguh aku mahu jadi seperti dia, Kalau mmg boleh,kenape tidak kan? "Kita manusia,kita yang buat dia,bukan dia buat kita". Itulah ayat yg selalu dibahasakan kat aku,dari kecil sampai lah ke besar! Dia lah yang suka membebel ,dan disebabkan bebelan dia jugaklah aku menjadi manusia. Nak kata berjaya tak sangat lahhh,tapi sekurang kurangnya bole dilabelkan manusia yang berguna. Alhamdulillah, Terimakasih Abah


Saya sayang Abah saya, saya untung dapat abah sekepala dgn saya :')

Sehingga ke akhir nyawa sekali pun,saya yakin dia adalah Abah yg terbaik buat saya :')

Saya mahu tujukan lagu ini khas buat Abah :
Deq yin sayang abah
Biar by Fynn Jamal



" izinkan aku menumpangkan bahu
berikan aku seperca dari beban kamu"




Genap 7 tahun 7 bulan dan 7 hari bersama si boyfie,
semua kerna restu abah,alhamdulillah :)







No comments: