Sunday, June 26, 2011

lagi lagi kawen

Majlis Perkahwinan Maizam :)
Damansara Damai.

Setelah di plan plan,finally kami berdua je yg free utk join wedding Mai. Alaaaa,jadilah janji dapat tengok mai sanding. Bestnya ,sorang lagi kawan sudah jadi bini org. Alhamdulillah,jodoh dia sampai awal,turn yg lain ta tahu bile :)

Cik Lana sayang

Candid,
Congrats Mai,semoga bahagia hingga ke akhir hayat ;)

Zoooom,
cantik lahh dia :)

diantara kesayangan saya ;)

Tiera, Lynn & Lana

Bakal pengantin , tapi ta tahu bila ;)

Okay,bai .

8 comments:

Anonymous said...

wuarghhh...
nape ku kelihatan gemokkk???
tidddaakkk!!!!!!!!!

NJ said...

Hahaha,gemok ke.Biasa je aku tengok,kalau nak aku comment kena pakai seluar baru thu mok ke kurus!

*utk tira*

Anonymous said...

kalo aku kai baju kurung pon da nmpak gemok,,,
kai suar bukan gemok tapi....
banntatttt!!!
hahaha..

NJ said...

hahhaha,ta pe ah tira :)
aku kan ada,kita sentiasa akan geng.
HAHAHA

Anonymous said...

tu la..
cume kan...
aku lbh tggi sikit dr ko...
hahahah!

NJ said...

pundek ah! :)

Leanna said...

haha. apa apa pun kenapa kita tak g salam mai yinnn??? hahahahaha

NJ said...

sbb semua segan mengalahkan pengantin :P