Friday, July 8, 2011

BERSIH KE KOTOR?



Kepada semua penyokong penyokong BERSIH maaf dipinta ,

Ini bukan statement utk mengutuk niat murni kalian menegakkan keadilan.
Kalau benar mau tuntut keadilan bukan begini caranya,
Kalau benar mau bantu rakyat bukan begini jalannya.
Iye,mmg setiap rakyat ada kebebasan bersuara tapi sewajarnya kena pd tempatnya.
Kalau sudah sampai menjejaskan negara dan sampai menyebabkan pepecahan budaya.
Apa guna??



Ada juga dikalangan kwn saya bersungguh dgn BERSIH ni, sampai hati terdetik
"Apalah yang kau nak tegakkan sgt kalau barisan org kuat BERSIH sendiri tak betul"
Oh mungkin saya ta pakar dalam bidang ini ,
Mungkin juga saya masih baby dalam hal hal begini

Tapi kalau setakat nak hantar memorandum takkan sampai beramai ramai -_-
Sorang dua sudah bukti kau hebat, kan?



Banyak sebenarnya bermain difikiran saya , tapi ta mengapa.
Simpan saja buat koleksi . Kalau saya berbalah pun,saya ni siapa la kan?
Kalau saya nk menang pun, dapat apa ?
Kang sia sia dpt dok bilik ta da tingkap ,makan free tu sudah tentu.
Jadi , saya serahkan semua kepada kalian utk menilai sendiri .
Berfikiran rasional, baru betul2 bersih dalam dan luar.

Jangan main kotor yea.
Lynnjoe


ini paling buat aku frust.





**Tertarik dgn status terbaik Bebella : besok baju kuning, kereta kuning, rambut kuning, gigi kuning, otak kuning jangan keluar uma ..dok uma diam diam eh


4 comments:

Didi said...

cuba ko fikir diam2 kenapa rakyat bangkit pertahankan hak mereka? dorg ada hak buat mcm tu kalau hak dorg dipertikaikan. kita tak tahu betapa teruknya politik kt negara kita. isteri najib tu guna duit rakyat beli ni beli tu, shopping ni shopping ni. orang luar gelak korek hidung tgk politik kt negara kita, ko tau. aku bukan nk sokong Bersih tu. Just parents aku pun salah sorg mangsa politik ni. menteri2 makan duit rakyat. rasuah bagai. tunggu masa je dorg semua nak jatuh.

NJ said...

Haha.

nii lagi sekor.
didi syg,aku ta campur tangan dlm politik. tapi bg aku, sudah cukup kalau kita hidup aman damai. ta perang pun da bersyukur sgt sgt.

okay fine, kalau betul nak pertahankan hak.bukan mcm tu caranya. kau ta pk plak org bukan melayu tengok gelagat melayu bermusuhan sesama sendiri masa tu.haaa. itu lagi kelakar okay dr bini menteri shopping sne sini ke ,rasuah ke..

babe, seriusly. Benda ni sgt sgt memalukan!

Didi said...

okay memang memalukan right. benda ni semua dari politik juga. if politik goyang, habis la negara ni. org bukan melayu pun ada yg join benda tu hari tu. so tkde la nmpk sgt perkauman. even anjuran tu pun perempuan india yg jadi dalang dia. so apa makna tu semua? sebab banyak penipu lah. malaysia ni takkan aman lagi. kalau bersih pun dorang berani buat en, perang pun mau jadi. hehe

NJ said...

erk.ta paham aku kau ni didi oii :)