Saturday, July 9, 2011

Better

Hello friends ;)
As usually,pagi aku kan breakfast dengan kwn kwn yg sudi. Tapi selalu yg jadi mangsa Zana lah,dulu ada lisa. Tapi dia da kawen, maaka bole digantikan ngan Shaq. Selalu benda mcm ni jarang plan, kalau plan pun dalam masa 24 jam. Kalau pilihan breakfast , muhibbah menjadi destinasi pilihan. Tapi tah kenape pagi tu,rasa mcm nak breakfast Mcd. Nasib permohonan lulus, thanks Zaaana . Bawak tite!! :)


Picture ni bukan bertujuan menunjuk okay, Alaa setakat Mcd,kau pun mampu kan?
Ada peristiwa kelakar tentang air ni, sbb tu aku snap picture buat kenangan. Tapi biarla aku ngan Zana je tauu,kalau org lain tahu buat maluuu je. Aduuuh -_-

Jangan ckp muka ta mandi yea, ni muka mandi tanpa make up!
Selepas selesai breakfast kami berdua ke rumah Shaq, Omggg minah tu ta bangun lagi.Memang kena terjah la ngan kiteorg kan, bole plak melepet kat rumah dia sampai petang sbb ta tahu nak ke mane! sana sini jem, better dok rumah layan Vcd.

Okay,correction. better duduk rumah org layan Vcd. HAHA!!

Sampai la lepas maghrib baru kami keluar hirup udara KL yg huru hara! :)
Zana && Shaq

Ustazah kesayangan saya, Hahaha ;)

Kalau ada PuanLiesa , lagi meriah best agaknya.

Shaq

Zana

Dua dua kawan saya kat atas ni SINGLE ,
tapi tolong jangan minta saya recommend kan :)

Enjoyyyy more photo >

Shaq with me

Zana with me

myladies

Muka paling comel la ni ? erk , Hahaha

No comments: