Monday, July 25, 2011

Bola

Saya lin melaporkan untuk nurlinajohans blogspot ,semalam perlawanan diantara Singapura dan Malaysia telah menyebabkan peminat peminat fanatik bola sepak mengganas diruangan Fb.Ada yang terlebih maki ,ada yang terlebih puji , ada yang terlebih bersuara & yang paling ta tahan ada yang terlebih mengomen seolah olah dia dikalangan para pelatih bola.

Aduh -_-
Kau ingat main bola tu mcm main teng-teng ke? atau kau ingat main bola tu mcm main batu seremban? Giloooo ke apa. Jangan la main nak update status mcm kau tu pandai sgt tentang bola, kalau kasi support tu aku boleh terima lagi. Tapi kalau update nak ckp :


'ek eleh buat malu je la malaysia je la korang ni,kalah kat tangan singa yg suka pura pura'



Eh, ini tidak kelakar okay. Tolongla jangan nak merepek meraban update status mcm ni. Kalau bukan sbb kwn, aku da remove da kau dari friendlist tau. Meluat! Kalau kau hebat sangat , g sane main bola ! tah tah kau pun pancit masa 5 minit pertama, haih. Update good good je, kot kot kaki bangku. Opsssss :)






Harap harap ,menang ke kalah ke perlawanan khamis ni takde lagi la status status sumbang yg naik kat wall aku. Please yang korang , menang dan kalah adat bertanding :)




2 comments:

Anonymous said...

tah...bg la semangat ckit..
igt sng ke men bola ni..
tp aku ade kawan yg men futsal dulu2 tp msukkan gol kat gol sendiri..ade ke patot???
huhuhu...
btl x yin?

NJ said...

pundek punye tira.
Hahahahhaa