Wednesday, July 20, 2011

Kesayangan ramai

Sebelum memulakan penceritaan untuk sambutan harijadi kakya, Aku nak ucapkan terimakasih kat semua yg menjayakan lakonan bertaraf lima bintang ! Kalau mcm ni la, takyah g casting for sure terus bole jadi pelakon. Haha ! && Jutaan kemaafan kepada empunya badan ; Munira Sazali kerna menjadi kejutan buat beliau. Sorry kakya, hope u like it.


Ceritanya begini ;
Suatu malam yg sunyi, aku telah deal ngan kakya utk makan ayam golek. Tapi kesudahannya terpaksa batal sebab ayam golek dah habis. Kesian mangsa sbb dia nak makan kangkong, yang aku p ajak lepaking Old Town sbb nak luahkan perasaan (bergadoh dgn nanad) Mintak simpangggg weh, I sayang perempuan simpanan I tu auww

Masa sampai Old Town tu, hanya aku berdua la dengan mangsa. Tetiba baru la pelakon2 utama seterusnya datang ; Ia terdiri daripada Aina, Lana, Nanad & Ezy. Bole blaa ta pelakon2 ngek ni suruh aku keluar ambik dorang dulu. Adui makk,kalau de pengarah da kena campak skrip kat muka tau tak!! Hahaha ;) Aku mmg arif dalam penipuan pun,buat buat la angkat call

"haa.b, ayang kat luar ni jumpe kakya. Iye , ta tipu"

Lol.

Then.


Happy Birthday too youu, Happy Birthday too youuu.
Happy Birthday too youuu kakya, Happy Birthday too youuu.


Okay muka kakya still blurrrr, mcm biasa.Haih -_-
Hahaha,kesian kakya .Munira tertipu !! ^.^


Selepas setengah jam, sampai pula pelakon tambahan :)
Memperkenalkan Kak Ain & Abang ........




Jom, tengok babak babak best dalam cerita ini ;)

Birthday cake for kakya ; Rainbow cake :)

Artis & Lana

Kakya & Ezy

Nanad, Kakya & Kak Ain

Ezy , Aina , Lana & Nanad

Perempuan perempuan bertudung berteknologi tinggi ;)

Tetiba aku mcm ta reti bergambar malam tu, oh..tidak! Lin ke??

Kakya dan kesayangannya ; Lana Suhaime

Nanad , Kakya & Lana

Adik Adik pilihan ;)

I love you, Munira.

Kalau dengan aku, yang ta bole akan jadi bole ;)
1. 2. 3 SNAPPPPPPP

Lesboooooo senasib.

Single, divorced ,It's Complicated ,Couple , Engaged

Nad, nak tido please balik rumah. Hahaha
Okay, mmg nak balik da. Bye-Bye ;)




Sungguh rindu mau begitu lagi :/