Friday, July 1, 2011

TGi, Fridays


Assalamualaikum semua ;)
Wah gembira nya aku menaip hari ni,banyak betul goodnews aku dapat.
Alhamdulillah syukur syukur. Salah satunya sebab buat pertama kali hang out with officemates and dapat makan makanan mahal. Opss,sorry lahhh I mmg jakun sikit. HAHAHA, Iyee! I ta kisah pun korang nak cakap apa, adatlah manusia kan ? ;D

berita baik satu : Abah da sehat , lega hati tengok Abah da selera makan ;)
berita baik dua : Bie kesayangan beta naik gaji bulan ni, Alhamdulillah ;)
berita baik tiga : Ada projek besar utk saya & dia , hope successful.

Buat masa ni itu saja yg bole dikongsi kan bersama.
Apa pun aku gembira sangat this week, even dalam poket tinggal tisu shj.
Mekasih


Tgi, Fridays
Ioi Mall,Puchong

Leong & Janice

Kak Elmi & Kak Mas

Operation team :)

Shirly busy with her Ipad2 ;)

My fav kepoochi

Faiezah < Mysenior > Leong

I choose : Tennesse burger
RM25.90

Suprise Birthday Celebration for Shirlyn





Permulaan yang baik utk bulan Julai , moga moga ia berterusan. Maka nya aku harus terus berbuat baik sama org ,tengok Allah sudah bg habuan. Pentingnya harus IKHLAS ! :)



No comments: