Tuesday, August 16, 2011

Pertama kalinya

Buat pertama kalinya,aku berbuka bersama staff Mbb :) Alhamdulillah,murah rezeki bulan puasa ni.Banyak jemputan makan free, Hahaha. Banyak ta banyak sangat la ada la 2-3 jemputan,eceh.Kunun je lin tuuuuuu ,Nak dijadikan cerita seperti yg dirancang boss belanja berbuka puasa di Istana Kayangan,Shah Alam.Ada dalam website cakap tempat ni berhantu ,masa aku sampai je kt situ. Ada satu gambar kerabat disuatu sudut tangga agak menyeramkan ye disitu.Nak snap utk blog pun aku fikir 15 kali, takut punye pasal jadikan peringatan je la dlm kepala otak. Huhu ,dipendekkan cerita jom kita enjoy dgn gambar2 yg terlah disnap oleh jurugambar yg cun. kau ta paham,kau punye pasal la minah! Hihihi

P/s : Jangan tangan kenape gambar aku ta banyak , jawapannya kerna........................ HAHA


Mr. Ho ,Mr. Iskandar , Myboss & KakMas

Kak Elmi, Kak Faiezah, Taufiq, Leong & Janice

Grace with Kak Elmi & Kak Faiezah

Makanan bole tahan,banyak pilihan :)

kemas berhias :)

Banyaknya makanan,nafsu nafsu. Tapi semua habis :)

Myboss with her fav Rb,ihihi :)

Mysifu :) Officer Elmi

Part of Mbb members ;)



*Kesian Shirlynn ta dapat join,sbb anak dia masuk wad.
Padahal haritu dia yang nak aku join masa clash ngan date YHoldings.

No comments: