Monday, August 1, 2011

Saman


Ingat tak aku penah cite pasal saman? Alaaa ada , cepat ingat balik ^.^
Okay la aku cerita balik la, ada satu hari tu. Hari jumaat aku ingat lagi, ta pasal pasal kena saman. Dan paling geram aku kena saman sbb kurang 9 minit je aku lambat bayar! Selalu mmg 1030 pagi aku baru bayar parking, tpi hari jumaat tu aku lambat sikit sbb attend customer . Tengok2 saman da ada kat cermin kereta, mmg terkejut beruk la aku kan. First time kot, lagi tambah tekejut beruk bile tengok RM80! Oh okay. TAKNAK BAYAR ,haahaha -_-


(dalam hati : susah hati giler kott kena saman)


Tapi harini, CikTaufiq sudah tolong bayarkan saman ! Yeyyyy, selesai sudah masalah. Tahu kenape tetiba aku nak bayar? sebab MPSJ ada buat promotion, bagi less sampai hujung bulan Ogos, satu saman RM10 SAHAJA ! Best ta best ta? :) Senyum sampai ke telinga aku, Alhamdulillah. Mybabycar ta perlu risau namanya blacklist lagi , Ibuyin da selamatkan dia. Hahaha !




Pengajaran : Kalau ada saman ta yah bayar,tunggu ada promotion lagiiiiii! Haha


No comments: