Tuesday, August 30, 2011

Ucapan ringkas dari NJ

Kononnya famous sangat la nama NJ tu,haha.
Okay seperti biasa, mau buat ucapan raya sikit.



Saya Nurlina a.k.a Lin, Yin, Yinyin,linlin dan sewaktu dengannya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kedua Ibu bapa kandung saya dan kedua ibu bapa tiri saya :) Kepada Adik beradik kesayangan saya, Along & Angah ! Ta lupa juga kepada Adik tiri saya Iki & Ika. Selamat Hari Raya Maaf atas segala salah dan silap saya andai terlebih kata,terkasar bahasa ta berbudi bahasa sepanjang kehidupan ini. Maafkan saya :(


Omgggggg,touching pula.


Ta lupa juga kepada sedara mara saya ta kira la yg ada dimana saja seluruh negeri,selamat hari raya ya! walaupun ada yg kenal ta kenal ,saya menyusun sepuluh jari memohon ke ampunan andai ada terasa hati atau tersinggung dengan kelakuan saya selama ini. Maafkan saya ye :(


Lagi,leleh..


Saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kepada seluruh kawan kawan saya, ta kira kwn rapat kawan ta rapat.kawan jauh kawan dekat ! Seribu khilaf saya pohonkan andai ada perbuatan saya melampau batas persahabatan , sejuta kemaafan saya panjatkan andai saya terlebih terover tersound atau sewaktu dengannya.Maaf :'(

&& semua yg mengenali diri saya.luar dalam dalam!
selamat hari raya









Note : Tradisi tukar2 gambar dipagi raya masih diteruskan :) sukaaaaaa sukaaaa!!

No comments: