Thursday, August 11, 2011

YH Gathering

Pecaya atau tidak, kalau bukan kerna Mak! aku sudah berada di Istana Kayangan ,SA harini. Berbuka puasa bersama officemates Mbb. Tapi disebabkan sudah dibooking awal, terpaksa lah aku batalkan masa bersama rakan sekerja. Dan aku bernasib baik kerna BOSS sanggup postpone ke minggu hadapan utk mencukupi forum. Yeyyyy!! Dapat juga aku join mereka, sane dapat sini pun dapat. Alhamdulillah ,rezeki org ta tamak :)


Sampai pun da lewat, jawapnya telan airliur je la dalam kereta. Nasiblah aku driver yg cekap, ta sesat! dalam kurungan jalan Kl je punnn. Hahaha :) Thanks b! Makanan boleh tahan,puas hati. Banyak pilihan! Perut macam nak meletup makan banyak.Macam ni nak kurus,mmg ta la lin oi -_-

Norhuda J & Nurlina J

Along,Ma,Angah & Lin

Ex-officemates lama,zaman SKVE Hold :)
Pang Mei Lian

Alonggggg,tutup mulut ;)

Kami anak anak mak noni yg gojes di dunia ;)

Mak borek,Anak rintek ;)

In future : B bersama anak anak ;)

Siapa comel? tipu dosa. Haaaaaaaa
HAHAHA

Thanks for invitation ;)


Moga dibulan yg mulia ini kita manfaatnya sebaik mungkin.
Insya-Allah



No comments: