Wednesday, January 16, 2013

Hai.

Hai.
Assalammualaikum.
Salam Sejahtera.
Hello.


Macam mana nak mula pun tak tahu, mungkin sebab lama sangat tak menaip so rasa kekok sikit dalam penulisan, Rindunya dekat kwn kwn blogger,kat dairy kesayangan. Memang sangat sangat lama tinggalkan 'dunia blogspot' ni. Tetiba je sudah masuh tahun 2013,tetiba je dah memulakan alam lain. Alhamdulillah,kehidupan semakin best semakin menarik dengan lukisan dan corak yang diolah sendiri. Syukur sangat,walau banyak dugaan yang singgah saya bisa berjalan sendiri. Ala macam taknak berhenti pula jari jemari ni kan. Over! Nanti sambung lagi okay,banyak yang nak saya ceritakan nak saya luahkan nak saya kongsi kan. Pada awak,si dairy kesayang ♥


Lots of love.
Linlin

1 comment:

didi said...

Lin, ingat lagi tak dulu aku pernah jadi pembaca setia kau? haha rindu wehhh <3